søndag 13. november 2011

Uke 46

Da er sesongen 2012 offisielt igang. Vi har hatt 2 økter med god kvalitet så langt på begge grupper. Ting går opp og ned her i verden, men det gjelder å forberede seg maksimalt til hver økt for å stabilisere seg på et jevnt høyt nivå slik at dagsform, etc ikke nødvendigvis trenger å spille en veldig stor rolle for prestasjonen. Det handler om å sove nok, spise riktig, forberede seg mentalt både i form av målsetting og å gå gjennom ulike "kjente" situasjoner i hodet i forkant av både trening og kamp. Starten har vært bra og det håper vi fortsetter utover vinteren.
Minner alle om at joggesko er et must på alle treninger. Selv når vinteren setter inn og de ikke egner seg til å gå i til og fra trening skal de alltid medbringes. Håvard har lagd en liten plan/eksperiment som vi skal teste ut frem mot nyttår hvor vi bruker 5-10 min etter øktene (ikke på mandager) på en form for utholdenhetstrening.

Kommende uke blir innholdsrik med både testing og kamper.

Uke 46:
Mandag: Trening 16:30 (TG 1-3)
Tirsdag: Spillersamtaler/egentrening
Simen hospiterer med G.16 kl 17:30
Onsdag: Trening 16:00 (TG 1-2)
Håvard G hospiterer med TG 2
Torsdag: Spillersamtaler/egentrening
Fredag: Spillersamtaler
Lørdag: Testing kl 12-14:30 (TG 1-2)
Søndag: Kvik Halden vs 98.1 kl 12:30 (i Østfoldhallen)- tropp kommer onsdag
Hasle-Løren vs 98.2 kl 14:00 (på Hasle)- tropp kommer onsdag

Minner om fraværsmelding på sms i god tid før trening. Husk at dere selv har utarbeidet regler, retningslinjer og konsekvenser ved brudd på disse! Det betyr ingen rett til surmuling dersom uhellet er ute...

”alt jeg gjorde, hvert eneste skritt jeg tok, involverte fotballen. Hvis La Tota bad meg å gå ærend for henne, tok jeg med meg hva som helst som kunne likne en ball, for å trikse. Det kunne være en appelsin, et papirtørkle eller en fille. På denne måten gikk jeg opp trappene på gangbroen, over skinnegangen, mens jeg hoppet på det høyre beinet og trikset med det venstre, dunk, dunk, dunk”
- Diego Maradona (om oppveksten)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar