onsdag 2. februar 2011

Mossecup

Til Moss kjører vi privatbiler. Vi er avhengig av mange sjafører. Felles AVREISE fra Ullernbanen Lørdag klokken 11.00. De som kan kjøre legger inn kommentar på dette innlegget sammen med hvor mange gutter (ink eget barn) som man har plass til. Husk at gutta skal hjem igjen også.

Søndag er det kun kamper for de lagene som har gått videre i turneringen men det er fint om mange er klar til å kjøre også Søndag slik at vi slipper stress Lørdag kveld.

Felles AVREISE Søndag er 09.45 fra Ullernbanen.

17 kommentarer:

  1. valente kommer ikke på trening i dag

    SvarSlett
  2. klommer ike på trening fra nico

    SvarSlett
  3. Jeg skal være med på lørdag. Har plass til 2 stk.
    Tove

    SvarSlett
  4. Jeg kjører. Har plass til tre gutter. Kona har mast seg med.

    SvarSlett
  5. jeg har brukket tommelen så jeg kommer ikke på noen uker kanke väre med på mossecup heller hilsen benjamin

    SvarSlett
  6. Hei
    jeg kjører. Har plass til 5 personer i tillegg til William. Mvh Paul

    SvarSlett
  7. Jeg kan kjøre lørdag - har plass til 3 i tillegg til Herman.
    karl

    SvarSlett
  8. Kommer ikke på trening på torsdag. Hilsen Peter

    SvarSlett
  9. Jeg er på fjellet og blir ikke med på cuppen i Moss
    Lars

    SvarSlett
  10. jeg kommer litt senere til moss og kan ta med 3 gutter hjem

    SvarSlett
  11. Jeg kan kjøre. Har plass til 5.

    SvarSlett
  12. Vi har allerede organisert oss med 3 spillere og 3 voksne i bilen. Kjører derfor direkte til Moss.

    SvarSlett
  13. Vi har også organisert allerede og kjører direkte med Klaus og Martin i tillegg til Kristian. Hilsen Kjersti.

    SvarSlett
  14. jeg kjører. Har plass til 3 passasjerer. Arnhild

    SvarSlett
  15. Jeg kommer ikke på mossecup. Får besøk. Jonas

    SvarSlett
  16. Frank kjører. Har er ledig plass.

    SvarSlett
  17. Jeg kjører i morgen og kan ta med 2 barn i tillegg til Henrik Moe
    Charlotte Halvorsen

    SvarSlett